Monday 9 March 2015

Telepizza T-rex

Pizza box art in Poland?/ Sztuka na pudełkach od pizzy w Polsce?


(EN) As a social experiment, and wanting to make my friend a little less miserable, I've decided to add a silly request in the comments box. I'd seen it on some American website and cried with laughter.
So, in order to make him happy, I ordered a pizza and asked them to draw a dinosaur, preferably a t-rex, on the box lid, if it weren't too much of a hassle and made them happy, too.
When the food arrived, I looked at the boxes in disappointment. I opened the first box - no dinosaur.
Resigned, I opened the second one and et voila! THERE'S THE F***ING T-REX ON THE INSIDE OF THE BOX!!! AND IT SAID 'ENJOY' IN PRETTY LETTERING, TOO!!!
Needless to say, I nearly cried with happiness and my friend definitely had his spirit lifted.
Faith in humanity: +200%
Here you can see the art.





(PL) Jako mały socjalny experyment i chcąc sprawić, że mój przyjaciel będzie mniej nadąsany, zdecydowałam dodać głupią prośbę w komentarzach. Widziałam to na jakiejś amerykańskiej stronie internetowej i płakałam ze śmiechu.
Więc, aby go uszczęśliwić, zamówiłam pizzę i poprosiłam, aby narysowali dinozaura, najchętniej t-rexa, na wieku pudełka, jeśli nie zakłóci to pracy lokalu i poprawi ludziom nastrój.
Kiedy jedzenie dotarło, z rozczarowaniem popatrzyłam na pudełka. Otworzyłam pierwsze - nie było dinozaura.
Zrezygnowana, otworzyłam drugie pudełko i voila! NA WEWNĘTRZNEJ STRONIE WIEKA JEST PIER****** T-REX!!! I NAPISANE JEST 'SMACZNEGO' ŁADNYMI LITERKAMI!!!
Muszę przyznać, prawie popłakałam się ze szczęścia a morale mojego przyjaciela zdecydowanie się podniosło.
Wiara w ludzkość: +200%
Powyżej sztuka.

Keep on rotting,
Kali \m/

No comments:

Post a Comment